Nyheter

Löpskola nummer två!

22.04.2016 13:42
Vi kommer att ha ytterligare en löpskola där vi inriktar oss på nybörjare. Det kommer att vara fyra tillfällen med start den 11 MAJ. Läs mer till vänster under fliken löpskola.

Två platser kvar den 9/4 några fler den 19/3

09.03.2016 15:00
I nuläget är det endast två platser kvar till bootcampen som vi ska ha den 9/4, så skynda er om ni vill köra då! Till den 19/3 finns det några fler.

Löpskolan fullbokad!

21.02.2016 18:08
Löpskolan som vi kommer att ha i April är tyvärr fullbokad. Om det är så att ni är intresserade av en till löpskola eller något annat så meddela oss så får vi se vad vi kan göra.

Boka in vårens datum!

20.12.2015 13:27

Schemaändringar

29.10.2015 17:48
Vi har tagit bort cinemaspinningen på em pga för få deltagare. Vi har även bytt plats på några pass mellan hall 1 och hall 2. OBS! Inga tidsförändringar vi har bara bytt hall.

ANMÄLAN STÄNGD!

18.10.2015 12:22
Nu har vi stängt anmälan till eventet den 7/11. Nu ser vi till att färdigställa det sista så ses vi då! :-)  

Cinemaspinning!

10.10.2015 12:20
Spinningen på eftermiddagen som är på Lifestyle kommer att vara en Cinemaspinning.  Så här beskriver John, som leder passet, hur upplägget är: Cinemaspinning med hög igenkänningsfaktor. Vi kommer att cykla i centrala Örebro, runt Hästhagen, Universitetet, Adolfsberg och självklart cyklar vi i...

130 anmälningar -Yes vi kör!

29.09.2015 12:05
Nu har vi fått in 130 anmälningar, vilket innebär att vi kan köra eventet!  Ni kan fortfarande anmäla er till eventet och det finns platser kvar på alla pass förutom kettlebellsgrund. Se till att boka er om ni inte gjort det så vi fyller upp passen, ju fler vi är tillsammans! :-)

Ny info om eventet!

22.09.2015 11:02
Tyvärr måste vi meddela att Hannah Östebo tyvärr inte kan komma till vårt event. Det innebär att vi endast kommer att ha två föreläsare då vi inte lyckats hitta någon som passar in och kan med kort varsel. Vi tror och hoppas att det ändå kommer att bli ett toppenevent och platserna som finns på...

Friskis & Svettis Instruktör -Emma Moll